A hejőkeresztúri iskolások hírei interneten

HIHI

HIHI

Vicccsokor

2015. március 15. - suliujsag2

Két görénytulajdonos beszélget.
- És hol alszik a görényed?
- A lábamnál.
- És nem büdös?
- Majd megszokja.



- Jó reggelt, szomszéd! Milyen vörösek a szemei!
- Jaj, ne is mondja, nem aludtam az éjjel egy percet sem. Valami szörnyen búgott a házban. Maga nem hallotta?
- Én nem hallottam semmit, mert egész éjjel porszívóztam.



A tanár felelteti történelemórán Pistikét.
- Pistike, mondd meg, mi történt 1802-ben?
- Akkor született Kossuth Lajos.
- Nagyon jó. És 1805-ben?
- ... Akkor lett hároméves.



- Nagymama, ébredj gyorsan!
- Mi a baj, kisunokám?
- Elfelejtetted bevenni az altatódat!



Egy arab nagyon eltéved a sivatagban. Már két napja gyalogol, mikor végre találkozik egy eszkimóval és a kutyájával.
- Képzeld, nagyon eltévedtem! - mondja az arab.
- Még hogy TE tévedtél el ?!?!



Két szentjánosbogár találkozik. Az egyik teljesen be van kötözve.
- Mi történt veled? - kérdezi a másik.
- Tudod, gyenge már a látásom. Tegnap este megláttam egy gyönyörű nőt, leröppentem és magamhoz szorítottam. Ekkor derült ki, hogy csak egy eldobott cigarettacsikk volt...



Cikázik a taxis a forgalomban. Az utas egy ideig csendben retteg, majd egy túlságosan hajmeresztő manőver után odaszól:
- Hallja-e, vigyázzon jobban! Engem hat gyerek vár otthon!
- Hölgyem, hat gyereke van, és még maga mondja nekem, hogy vigyázzak ?!



A férj üres kézzel jön haza a vadászatból.
- Na mi az, nem lőttél semmit? - kérdi a neje.
- Dehogynem...
- Akkor miért nem hoztad haza?
- Ugyan már! Nem vagyunk mi kannibálok!

Fegyverneki Borsi és Répási Dávid gyűjtése

süti beállítások módosítása